• nVision - Moduł - Helpdesk

Licencja wieczysta - Ilość 100

9348.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 1-3 dni
Cena przesyłki 0
Elektronicznie 0
Paczkomat Inpost 20
Dostępność Duża dostępność
Zostaw telefon

Moduł HELPDESK - Intuicyjna pomoc techniczna

 

Logo producenta - Axence

 

Axence - jest polskim producentem oprogramowania do kompleksowego zarządzania infrastrukturą IT oraz podnoszenia poziomu bezpieczeństwa informatycznego organizacji. Ich flagowym produktem jest Axence nVision. Jest to zintegrowane rozwiązanie all-in-one, złożone z 6 modułów funkcjonalnych, wykorzystywane przez 3500 stałych klientów na całym świecie.

Rozwiązanie Axence nVision odpowiada na kluczowe potrzeby organizacji w zakresie monitorowania sieci i użytkowników, inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania, zdalnej pomocy technicznej oraz ochrony danych przed wyciekiem.

 

Axence nVision - wszystkie moduły

 

Moduł HELPDESK

Gdy potrzebujesz zarządzać zgłoszeniami pracowników i odpowiadać na nie w łatwy sposób oraz chcesz szybko udzielać im zdalnej pomocy.

 

Axence nVision - moduł Helpdesk

 

Funkcje modułu HELPDESK:

  • tworzenie zgłoszeń serwisowych i zarządzanie nimi (przypisywanie do administratorów),

  • możliwość wskazania osób, które muszą zaakceptować zgłoszenie,

  • tworzenie ścieżek akceptacji na podstawie kategorii przypisanej do zgłoszenia,

  • kiosk z aplikacjami - możliwość stworzenia listy bezpiecznych aplikacji do samodzielnej instalacji przez użytkownika,

  • komentarze, zrzuty ekranowe i załączniki w zgłoszeniach,

  • konfigurowanie pól niestandardowych, powiązanych w wybraną kategorią zgłoszenia,

  • automatyzacje bazujące na założeniu: warunek » akcja,

  • przetwarzanie zgłoszeń w trybie anonimowym (wsparcie w realizacji wymogów „Dyrektywy o Sygnalistach”),

  • dokumenty prawne dot. ochrony sygnalistów w tym szablon regulaminu zgłoszeń wewnętrznych wymagany przez Dyrektywę,

  • dwa tryby widoku - jasny i ciemny,

  • planowanie zastępstw w przydzielaniu zgłoszeń,

  • rozbudowany system raportów,

  • powiadomienia i widok zgłoszenia odświeżany w czasie rzeczywistym,

  • baza zgłoszeń z rozbudowaną wyszukiwarką,

  • baza wiedzy z kategoryzacją artykułów i możliwością wstawiania grafik oraz filmów z YouTube,

  • przejrzysty i intuicyjny interfejs webowy,

  • wewnętrzny komunikator (czat) z możliwością przydzielania uprawnień oraz przesyłania plików i tworzenia rozmów grupowych,

  • komunikaty wysyłane do użytkowników/komputerów z możliwym/obowiązkowym potwierdzeniem odczytu,

  • zdalny dostęp do komputerów z możliwością blokady myszy/klawiatury,

  • dwukierunkowa wymiana plików,

  • zarządzanie procesami Windows z poziomu okna informacji o urządzeniu,

  • zadania dystrybucji oraz uruchamiania plików (zdalna instalacja oprogramowania),

  • wyświetlanie historii komunikatów w Agencie,

  • procesowanie zgłoszeń z wiadomości e-mail,

  • integracja bazy użytkowników z Active Directory,

  • zarządzanie kontami lokalnych użytkowników Windows (tworzenie, usuwanie, edycja, reset hasła, eskalacja/deeskalacja uprawnień oraz włączanie/wyłączanie kont),

  • zdalna edycja rejestru na komputerach z zainstalowanym agentem nVision.

 

Powyższy wariant licencji zawiera:

  • Długość subskrypcji: wieczysta

  • Liczba urządzeń: 100

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o Axence nVision? Sprawdź linki poniżej:

 

Webinaria i warsztaty Axence

https://axence.net/pl/webinaria_i_warsztaty

Wypróbuj Axence nVision

Napisz do nas: info@cass-software.pl

Więcej informacji na stronie producenta Axence

https://axence.net/pl/

https://axence.net/pl/nvision

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie