-
nVision - Moduł - Helpdesk
Wysyłka w ciągu | 1-3 dni |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność | Duża dostępność 1000 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN |
Zostaw telefon |
Moduł HELPDESK - Intuicyjna pomoc techniczna
Axence - jest polskim producentem oprogramowania do kompleksowego zarządzania infrastrukturą IT oraz podnoszenia poziomu bezpieczeństwa informatycznego organizacji. Ich flagowym produktem jest Axence nVision. Jest to zintegrowane rozwiązanie all-in-one, złożone z 6 modułów funkcjonalnych, wykorzystywane przez 3500 stałych klientów na całym świecie.
Rozwiązanie Axence nVision odpowiada na kluczowe potrzeby organizacji w zakresie monitorowania sieci i użytkowników, inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania, zdalnej pomocy technicznej oraz ochrony danych przed wyciekiem.
Moduł HELPDESK
Gdy potrzebujesz zarządzać zgłoszeniami pracowników i odpowiadać na nie w łatwy sposób oraz chcesz szybko udzielać im zdalnej pomocy.
Funkcje modułu HELPDESK:
-
tworzenie zgłoszeń serwisowych i zarządzanie nimi (przypisywanie do administratorów),
-
możliwość wskazania osób, które muszą zaakceptować zgłoszenie,
-
tworzenie ścieżek akceptacji na podstawie kategorii przypisanej do zgłoszenia,
-
kiosk z aplikacjami - możliwość stworzenia listy bezpiecznych aplikacji do samodzielnej instalacji przez użytkownika,
-
komentarze, zrzuty ekranowe i załączniki w zgłoszeniach,
-
ograniczenie tworzenia zgłoszeń i dostępności artykułów w bazie wiedzy przez wybrane grupy użytkowników tylko w określonych kategoriach,
-
konfigurowanie pól niestandardowych, powiązanych w wybraną kategorią zgłoszenia,
-
automatyzacje bazujące na założeniu: warunek » akcja,
-
przetwarzanie zgłoszeń w trybie anonimowym (wsparcie w realizacji wymogów „Dyrektywy o Sygnalistach”),
-
dokumenty prawne dot. ochrony sygnalistów w tym szablon regulaminu zgłoszeń wewnętrznych wymagany przez Dyrektywę,
-
dwa tryby widoku - jasny i ciemny,
-
planowanie zastępstw w przydzielaniu zgłoszeń,
-
rozbudowany system raportów,
-
powiadomienia i widok zgłoszenia odświeżany w czasie rzeczywistym,
-
baza zgłoszeń z rozbudowaną wyszukiwarką,
-
baza wiedzy z kategoryzacją artykułów i możliwością wstawiania grafik oraz filmów z YouTube,
-
przejrzysty i intuicyjny interfejs webowy,
-
wewnętrzny komunikator (czat) z możliwością przydzielania uprawnień oraz przesyłania plików i tworzenia rozmów grupowych,
-
jednoczesna praca wielu administratorów z komunikatami,
-
komunikaty wysyłane do użytkowników/komputerów z możliwym/obowiązkowym potwierdzeniem odczytu,
-
szkice i archiwizacja komunikatów,
-
zdalny dostęp do komputerów z możliwością blokady myszy/klawiatury,
-
równoczesny zdalny dostęp kilku administratorów do jednego Agenta (pełna obsługa sesji terminalowych),
-
możliwość wyboru wyświetlanego ekranu w trakcie trwania zdalnego dostępu,
-
dwukierunkowa wymiana plików,
-
zarządzanie procesami Windows z poziomu okna informacji o urządzeniu,
-
zadania dystrybucji oraz uruchamiania plików (zdalna instalacja oprogramowania),
-
wyświetlanie historii komunikatów w Agencie,
-
procesowanie zgłoszeń z wiadomości e-mail,
-
integracja bazy użytkowników z Active Directory,
-
zarządzanie kontami lokalnych użytkowników Windows (tworzenie, usuwanie, edycja, reset hasła, eskalacja/deeskalacja uprawnień oraz włączanie/wyłączanie kont),
-
zdalna edycja rejestru na komputerach z zainstalowanym agentem nVision,
-
wizytówki użytkowników pozwalające na dokładniejsze zidentyfikowanie użytkownika poprzez: numer telefonu, adres e-mail, dane przełożonego,
-
możliwość eksportu listy zgłoszeń do pliku.
Powyższy wariant licencji zawiera:
-
Długość subskrypcji: wieczysta
-
Liczba urządzeń: 500
Chcesz dowiedzieć się więcej o Axence nVision? Sprawdź linki poniżej:
Webinaria i warsztaty Axence
https://axence.net/pl/webinaria_i_warsztaty
Wypróbuj Axence nVision
Napisz do nas: info@cass-software.pl