-
nVision - Moduł - Inventory, Users, Helpdesk, Dataguard, SmartTime
Wysyłka w ciągu | 1-3 dni |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność | Duża dostępność 1000 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN |
Zostaw telefon |
Moduły INVENTORY, USERS, HELPDESK, DATAGUARD, SMARTTIME - Zintegrowane zarządzanie i bezpieczeństwo IT
Axence - jest polskim producentem oprogramowania do kompleksowego zarządzania infrastrukturą IT oraz podnoszenia poziomu bezpieczeństwa informatycznego organizacji. Ich flagowym produktem jest Axence nVision. Jest to zintegrowane rozwiązanie all-in-one, złożone z 6 modułów funkcjonalnych, wykorzystywane przez 3500 stałych klientów na całym świecie.
Rozwiązanie Axence nVision odpowiada na kluczowe potrzeby organizacji w zakresie monitorowania sieci i użytkowników, inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania, zdalnej pomocy technicznej oraz ochrony danych przed wyciekiem.
Moduł NETWORK (darmowy) - Pełny monitoring sieci
Gdy potrzebujesz monitorować urządzenia pojawiające się i działające w Twojej sieci oraz kiedy chcesz mieć zawczasu informację o potencjalnych awariach w sieci.
Funkcje modułu NETWORK:
-
zapobieganie kosztownym przestojom przez wykrywanie anomalii w działaniu urządzeń,
-
bezpieczna serwerownia – monitorowanie wskaźników wilgotności i temperatury,
-
zawsze aktualne dane o wydajności serwera i łącza internetowego,
-
większa kontrola nad procesami systemowymi,
-
lepsza wydajność procesów biznesowych dzięki kompletnej wiedzy o stanie działania najważniejszych serwisów,
-
obsługa szyfrowania AES, DES i 3DES dla protokołu SNMPv3,
-
skanowanie sieci, wykrywanie urządzeń i serwisów TCP/IP,
-
interaktywne mapy sieci, mapy użytkownika, oddziałów, mapy inteligentne,
-
jednoczesna praca wielu administratorów, zarządzanie uprawnieniami, dzienniki dostępu,
-
serwisy TCP/IP: poprawność i czas odpowiedzi, statystyka ilości odebranych/utraconych pakietów (PING, SMB, HTTP, POP3, SNMP, IMAP, SQL itp.),
-
liczniki WMI: obciążenie procesora, zajętość pamięci, zajętość dysków, transfer sieciowy itp.,
-
możliwość nakładania na urządzenie liczników wydajności wg szablonu (wzorca),
-
monitorowanie i zarządzanie maszynami wirtualnymi VMware,
-
działanie Windows: zmiana stanu usług (uruchomienie, zatrzymanie, restart), wpisy dziennika zdarzeń,
-
liczniki SNMP v1/2/3 (np. transfer sieciowy, temperatura, wilgotność, napięcie zasilania, poziom tonera i inne),
-
kompilator plików MIB,
-
obsługa pułapek SNMP,
-
routery i switche: mapowanie portów,
-
obsługa komunikatów syslog,
-
alarmy zdarzenie - akcja,
-
powiadomienia (pulpitowe, e-mail, SMS) oraz akcje korekcyjne (uruchomienie programu, restart komputera itp.),
-
raporty (dla urządzenia, oddziału, wybranej mapy lub całej sieci),
Moduł INVENTORY - Łatwe zarządzanie zasobami IT (ITAM)
Gdy chcesz mieć pod ręką pełną listę zainstalowanego oprogramowania, rozliczać licencje, przeprowadzać inwentaryzację sprzętu oraz zarządzać wszystkimi zasobami IT w jednym miejscu.
Inventory Assistant
Zarządzaj zasobami organizacji bez ograniczeń! Już nie musisz uruchamiać służbowego komputera i logować się do konsoli – skorzystaj ze swojego smartfona Pobierz Asystenta Inwentaryzacji dla systemu Android!
Funkcje modułu INVENTORY:
-
IT Asset Management – zarządzanie wszelkimi zasobami, za które odpowiada dział IT,
-
szczegółowe informacje i ewidencja czynności wykonywanych na zasobach w trakcie całego cyklu życia, możliwość definiowania statusów i pól oraz generowanie protokołu przekazania sprzętu,
-
widok zasobów, aplikacji, dokumentów, licencji dla poszczególnego użytkownika lub osobny widok według zasobów przypisanych do urządzeń,
-
jednoczesne przypisywanie dokumentu do wielu zasobów,
-
uprawnienia dostępu administratorów do typów zasobów, licencji i dokumentów w ramach oddziałów,
-
masowa edycja atrybutów zasobów, np. statusu,
-
Mobilny Asystent Inwentaryzacji dla systemu Android,
-
generator dokumentów na podstawie szablonów,
-
automatyczne numerowanie dodawanych zasobów i dokumentów wg zdefiniowanego wzorca numeracji,
-
Software Asset Management – rozbudowany system zarządzania aplikacjami i licencjami, identyfikacja realnego zużycia licencji,
-
rozliczanie dowolnego typu licencji w tym modelowanie licencji chmurowych,
-
rozliczanie licencji według użytkownika, urządzenia, numeru seryjnego lub na podstawie wersji zainstalowanej aplikacji,
-
historia użycia konkretnej licencji oprogramowania,
-
odczyt danych S.M.A.R.T. z dysków NVMe,
-
audyt inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania,
-
wgląd w licencje przypisane do użytkownika pracującego na wielu urządzeniach,
-
zdalny dostęp do managera plików z możliwością usuwania plików użytkownika,
-
informacje o wpisach rejestrowych, plikach i archiwach .zip na stacji roboczej,
-
szczegółowe informacje o konfiguracji sprzętowej konkretnej stacji roboczej,
-
zarządzanie instalacjami/dezinstalacjami oprogramowania w oparciu o menedżera pakietów MSI,
-
alarmy: instalacja oprogramowania, zmiana w zasobach sprzętowych,
-
lista kluczy oprogramowania Microsoft,
-
aplikacja dla systemu Android umożliwiająca spis z natury na bazie kodów kreskowych, kodów QR,
-
możliwość archiwizacji i porównywania audytów,
-
monitorowanie harmonogramu zadań Windows,
Moduł USERS - Bezpieczeństwo danych i zarządzanie użytkownikami
Gdy chcesz zapobiegać problemom z bezpieczeństwem firmowych danych oraz kiedy zależy Ci na sprawnym zarządzaniu dostępami i uprawnieniami użytkowników.
Funkcje modułu USERS:
-
pełne zarządzanie użytkownikami, bazujące na grupach i politykach bezpieczeństwa,
-
dane są gromadzone i przyporządkowywane do konkretnego użytkownika, dzięki czemu wszystkie dostępy, uprawnienia, polityka aplikacji i stron oraz polityka monitorowania – podążają automatycznie za nim niezależnie od komputera, na którym pracuje,
-
zwiększenie poziomu bezpieczeństwa firmy: możliwość blokowania niebezpiecznych domen WWW przed przypadkowym wejściem i pobraniem złośliwego oprogramowania,
-
ochrona pracowników przed wiadomościami phishingowymi i atakami APT,
-
optymalizacja organizacji pracy – wiedza o czasie poświęcanym na dane czynności pozwala pomóc usprawnić konkretne procesy biznesowe,
-
rozróżnienie, na którym urządzeniu dana czynność została wykonana,
-
minimalizacja zjawiska cyberslackingu i zwiększenie wydajności pracowników,
-
redukcja kosztów wydruku,
-
blokowanie stron WWW,
-
rejestr naruszeń blokad agregujący informacje o próbie dostępu do blokowanych stron WWW, uruchamianiu zakazanych aplikacji oraz pobieraniu plików z niedozwolonymi rozszerzeniami,
-
dedykowane alarmy dla wszystkich rodzajów incydentów zbieranych przez rejestr naruszeń blokad,
-
blokowanie uruchamianych aplikacji,
-
możliwość korzystania z zewnętrznych list blokowania stron, w tym z listą ostrzeżeń CERT.PL,
-
monitorowanie wiadomości e-mail (nagłówki) - antyphishing,
-
szczegółowy czas pracy (godzina rozpoczęcia i zakończenia aktywności oraz przerwy),
-
użytkowane aplikacje (aktywnie i nieaktywnie),
-
odwiedzane strony WWW (tytuły i adresy stron, liczba i czas wizyt),
-
audyty wydruków (drukarka, użytkownik, komputer), koszty wydruków,
-
użycie łącza: generowany przez użytkowników ruch sieciowy,
-
statyczny zdalny podgląd pulpitu użytkownika (bez dostępu),
-
zrzuty ekranowe (historia pracy użytkownika ekran po ekranie),
-
blokowanie uruchamiania procesów na podstawie lokalizacji pliku .EXE,
-
zarządzanie regułami blokowania aplikacji i stron WWW (tworzenie, grupowanie, powielanie między grupami użytkowników),
-
możliwość wykrywania podejrzanych aktywności użytkowników za pomocą mechanizmu wykrywania jigglerów,
-
możliwość użycia maski * w wykluczeniach w integracji ze stosem TCP/IP,
Moduł HELPDESK - Intuicyjna pomoc techniczna
Gdy potrzebujesz zarządzać zgłoszeniami pracowników i odpowiadać na nie w łatwy sposób oraz chcesz szybko udzielać im zdalnej pomocy.
Funkcje modułu HELPDESK:
-
tworzenie zgłoszeń serwisowych i zarządzanie nimi (przypisywanie do administratorów),
-
możliwość wskazania osób, które muszą zaakceptować zgłoszenie,
-
tworzenie ścieżek akceptacji na podstawie kategorii przypisanej do zgłoszenia,
-
kiosk z aplikacjami - możliwość stworzenia listy bezpiecznych aplikacji do samodzielnej instalacji przez użytkownika,
-
komentarze, zrzuty ekranowe i załączniki w zgłoszeniach,
-
ograniczenie tworzenia zgłoszeń i dostępności artykułów w bazie wiedzy przez wybrane grupy użytkowników tylko w określonych kategoriach,
-
konfigurowanie pól niestandardowych, powiązanych w wybraną kategorią zgłoszenia,
-
automatyzacje bazujące na założeniu: warunek » akcja,
-
przetwarzanie zgłoszeń w trybie anonimowym (wsparcie w realizacji wymogów „Dyrektywy o Sygnalistach”),
-
dokumenty prawne dot. ochrony sygnalistów w tym szablon regulaminu zgłoszeń wewnętrznych wymagany przez Dyrektywę,
-
dwa tryby widoku - jasny i ciemny,
-
planowanie zastępstw w przydzielaniu zgłoszeń,
-
rozbudowany system raportów,
-
powiadomienia i widok zgłoszenia odświeżany w czasie rzeczywistym,
-
baza zgłoszeń z rozbudowaną wyszukiwarką,
-
baza wiedzy z kategoryzacją artykułów i możliwością wstawiania grafik oraz filmów z YouTube,
-
przejrzysty i intuicyjny interfejs webowy,
-
wewnętrzny komunikator (czat) z możliwością przydzielania uprawnień oraz przesyłania plików i tworzenia rozmów grupowych,
-
jednoczesna praca wielu administratorów z komunikatami,
-
komunikaty wysyłane do użytkowników/komputerów z możliwym/obowiązkowym potwierdzeniem odczytu,
-
szkice i archiwizacja komunikatów,
-
zdalny dostęp do komputerów z możliwością blokady myszy/klawiatury,
-
równoczesny zdalny dostęp kilku administratorów do jednego Agenta (pełna obsługa sesji terminalowych),
-
możliwość wyboru wyświetlanego ekranu w trakcie trwania zdalnego dostępu,
-
dwukierunkowa wymiana plików,
-
zarządzanie procesami Windows z poziomu okna informacji o urządzeniu,
-
zadania dystrybucji oraz uruchamiania plików (zdalna instalacja oprogramowania),
-
wyświetlanie historii komunikatów w Agencie,
-
procesowanie zgłoszeń z wiadomości e-mail,
-
integracja bazy użytkowników z Active Directory,
-
zarządzanie kontami lokalnych użytkowników Windows (tworzenie, usuwanie, edycja, reset hasła, eskalacja/deeskalacja uprawnień oraz włączanie/wyłączanie kont),
-
zdalna edycja rejestru na komputerach z zainstalowanym agentem nVision,
-
wizytówki użytkowników pozwalające na dokładniejsze zidentyfikowanie użytkownika poprzez: numer telefonu, adres e-mail, dane przełożonego,
-
możliwość eksportu listy zgłoszeń do pliku,
Moduł DATAGUARD - Kontrola dostępu do danych
Gdy chcesz zwiększyć poziom bezpieczeństwa w Twojej organizacji poprzez ochronę danych i zarządzać zewnętrznymi zabezpieczeniami z poziomu jednej konsoli.
Funkcje modułu DATAGUARD:
-
automatyczne nadawanie użytkownikowi domyślnej polityki monitorowania i bezpieczeństwa,
-
monitorowanie operacji na plikach z zasobów sieciowych udostępnianych przez urządzenia nieobsługiwane przez Agenta np. macierze Synology, Qnap, itp.,
-
ograniczenie ryzyka wycieku strategicznych danych za pośrednictwem przenośnych pamięci masowych oraz urządzeń mobilnych,
-
zabezpieczenie sieci firmowej przed wirusami instalującymi się automatycznie z pendrive’ów lub dysków zewnętrznych,
-
oszczędność pieniędzy i czasu potrzebnego na odzyskanie utraconych danych,
-
integracja z Windows Defender: zarządzanie ustawieniami wbudowanego antywirusa wraz z możliwością alarmowania o wykrytych problemach oraz wynikach skanowania,
-
wykrywanie oprogramowania antywirusowego innego niż Windows Defender,
-
integracja z Windows Firewall: włączanie i wyłączanie zapory dla wybranych typów połączeń, tworzenie reguł ruchu, odczyt stanu zapory na stacjach roboczych,
-
możliwość usuwania nieistniejących/zutylizowanych nośników danych (np. USB),
-
alarmy o podłączonym urządzeniu obcym (nieposiadającym atrybutu „nośnik zaufany”),
-
integracja z Windows Bitlocker: odczyt stanu modułu TPM oraz zaszyfrowania woluminów,
-
możliwość zdalnego szyfrowania dysków za pomocą funkcji BitLocker,
-
zdefiniowanie polityki przenoszenia danych firmowych przez pracowników wraz z odpowiednimi uprawnieniami,
-
informacje o urządzeniach podłączonych do danego komputera,
-
lista wszystkich urządzeń podłączonych do komputerów w sieci,
-
audyt (historia) podłączeń i operacji na urządzeniach przenośnych oraz na udziałach sieciowych,
-
zarządzanie prawami dostępu (zapis, uruchomienie, odczyt) dla urządzeń, komputerów i użytkowników,
-
centralna konfiguracja: ustawienie reguł dla całej sieci, dla wybranych map sieci oraz dla grup i użytkowników Active Directory,
-
integracja bazy użytkowników i grup z Active Directory,
-
alarmy: podłączono/odłączono urządzenie mobilne, operacja na plikach na urządzeniu mobilnym,
Moduł SMARTTIME - Mądre wykorzystanie czasu
Gdy zależy Ci na zidentyfikowaniu aktywności pracowników i zespołów, które pochłaniają najwięcej czasu i chcesz zoptymalizować efektywność pracy w kluczowych obszarach.
Funkcje modułu SMARTTIME:
-
statystyki własnej aktywności przy komputerze w wybranym przedziale czasu: dzień / tydzień / miesiąc / dowolny okres,
-
wgląd we wskaźniki aktywności wszystkich podległych pracowników,
-
możliwość tworzenia grup złożonych z dowolnych pracowników organizacji,
-
dostęp dla menedżera grupy do metryki aktywności dla wszystkich jej członków,
-
statystyki czasu spędzonego przed komputerem,
-
dwa tryby widoku - jasny i ciemny,
-
lista aplikacji używanych przez pracowników z rozbudowaną możliwością filtrowania, przypisywania do wybranych kategorii i nadawania im odpowiednich statusów,
-
podgląd aplikacji używanych w grupie bądź przez indywidualnego użytkownika w dowolnym czasie,
-
dodawanie wyjątków przez administratora grupy, wskazujących, że dana aplikacja w tej grupie jest uznawana za produktywną,
-
możliwość wskazywania przez administratora statusów konkretnych aplikacji: produktywna / neutralna / nieproduktywna,
-
grupowanie stron internetowych oraz aplikacji z podziałem na: produktywne / nieproduktywne / neutralne,
-
widok najczęściej używanych aplikacji produktywnych, nieproduktywnych i neutralnych w dowolnie wybranym okresie czasu,
-
definiowanie minimalnego progu produktywności (czasu spędzonego w aplikacjach produktywnych) i maksymalnego progu nieproduktywności (czasu spędzonego w aplikacjach nieproduktywnych),
-
cykliczne alerty wysyłane mailem o przekroczeniu zdefiniowanych progów produktywności,
-
możliwość ustalania okresu, po którym dane mają być usuwane z modułu SmartTime,
-
lista kontaktów w organizacji z wbudowaną wyszukiwarką,
-
szybkie, bezpośrednie przejście między modułami HelpDesk i SmartTime,
-
podgląd zrzutu ekranu wybranego użytkownika dostępny dla menedżerów i administratorów,
-
czas prywatny - możliwość wyłączenia analizy aktywności w SmartTime w czasie używania służbowego komputera do celów prywatnych,
Moduł ADMINCENTER (darmowy) - Centrum dowodzenia i bezpieczeństwa IT
Gdy chcesz tworzyć własne dashboardy z kluczowymi zdarzeniami i parametrami sieci IT oraz obserwować regularnie odświeżane dane na dużych ekranach telewizorów i rzutników.
Funkcje modułu ADMINCENTER:
-
interaktywne dashboardy i widgety prezentujące dane z modułów nVision,
-
dodawanie i zarządzanie nieograniczoną liczbą dashboardów,
-
automatyczne odświeżanie dashboardów co 1 minutę,
-
wyświetlanie dashboardów w trybie ciemnym i jasnym,
-
metryki SLA dla zgłoszeń,
-
możliwość dodawania widgetów ze wszystkich modułów nVision,
-
Network: liczniki wydajności, alarmy oraz odpowiedzi serwisów TCP/IP, mapa sieci,
-
Inventory: zmiany w konfiguracji sprzętowej urządzeń, zmiany w konfiguracji aplikacyjnej urządzeń, alarmy dla zasobów,
-
Users: statystyki wydruków, dane z używanych oraz uruchomionych aplikacji, wysycenie łącz, aktywność na stronach WWW, rejestr naruszeń blokad,
-
HelpDesk: statystyki z obsługi zgłoszeń, lista najnowszych oraz najstarszych nierozwiązanych zgłoszeń, metryki SLA dla zgłoszeń,
-
DataGuard: ostatnie podłączane nośniki zewnętrzne, ostatnie operacje na plikach, BitLocker, antywirus, firewall,
-
SmartTime: produktywność dla grupy, statystyki czasu nieproduktywnego.
Powyższy wariant licencji zawiera:
-
Długość subskrypcji: wieczysta
-
Liczba urządzeń: 20
Chcesz dowiedzieć się więcej o Axence nVision? Sprawdź linki poniżej:
Webinaria i warsztaty Axence
https://axence.net/pl/webinaria_i_warsztaty
Wypróbuj Axence nVision
Napisz do nas: info@cass-software.pl